Παρασκευή 2 Μαρτίου 2012

Μουσικό βραβείο

Γεια σας,
Έχω πολύ καιρό να γράψω κάποια ανάρτηση και επανέρχομαι πάλι με βραβείο. Με ένα μουσικό βραβείο που μου το έδωσαν οι blogοφίλες μου The Dark Chef και οι Πέλα με την Σόφη. Σας ευχαριστώ πάρα πολύ για το βραβείο κορίτσια, άργησα λίγο την ανάρτηση, αλλά την έγραψα.

Το βραβείο είναι το "I love music and I love your blog!". 
 
Κατά την γνώμη μου το πιο ενδιαφέρον από όλα τα βραβεία, αλλά ήθελε πολύ σκέψη. Ο λόγος; Μα τι άλλο, ποιά πέντε τραγούδια να πρώτο διαλέξω.... Μου αρέσει η μουσική, ακούω μουσική, σιγοτραγουδάω αλλά και τραγουδάω (αλίμονο στους ακροατές ...) όταν νιώθω χαρούμενη, όταν νιώθω λυπημένη, όταν είμαι αγχωμένη και γενικά η μουσική και τα τραγούδια βοηθούν πολύ την ψυχολογία μου. Δεν μου αρέσει μόνο ένα είδος μουσικής, θέλω να ακούω διάφορα είδη ανάλογα με την περίσταση, με ενδιαφέρει να ακούω και άγνωστα σε έμενα είδη μουσικής ή τραγούδια, μπορώ να ακούσω με ευχαρίστηση από ξένα και ελληνικά κάθε λογής. Ακούω ροκ, έντεχνα, ρεμπέτικα, παραδοσιακά, μοντέρνα, τζαζ, χιπ χοπ, λαϊκά και γενικά ακούω τα πάντα. Φυσικά από όλα αυτά τα είδη υπάρχουν τραγούδια που μου αρέσει να τα ακούω και να τα ξανακούω και άλλα που μου είναι εντελώς αδιάφορα.

Δύσκολη απόφαση.... Επέλεξα πέντε τυχαία, αλλά αγαπημένα τραγούδια.

Νο1 Τραγούδι:
Θα ξεκινήσω με ένα πολύ αγαπημένο μου τραγούδι, με ένα τραγούδι που νομίζω ταιριάζει στην εποχή μας, που ο κόσμος και πολλά που γνωρίζουμε και γνωρίζαμε αλλάζουν και σίγουρα μας τρομάζουν, αλλά όπως λέει και το τραγούδι "Μα οριστικά θα ‘χεις χαθεί, μονάχα αν το διαλέξεις". Εμένα αυτή η φράση μου δίνει ελπίδα και κουράγιο.
Ο κόσμος που αλλάζει   
(Αλκίνοος Ιωαννίδης)
Νο2 Τραγούδι
Θα συνεχίσω με ένα άλλο τραγούδι, που μου φέρνει πολλές και διάφορες αναμνήσεις, αλλά το συγκεκριμένο τραγούδι είναι αφιερωμένο στον άντρα μου, διότι τον ίδιο τον Θεό να είχα απέναντι μου, το λέω προτιμώ την κόλαση μαζί ΤΟΥ. Γιατί μου αρέσει που είμαστε μαζί και θα ήθελα η μέρα να είχε επιπλέον ώρες να ήμουνα μαζί του ΠΑΝΤΟΥ, ΑΛΛΑ ΠΑΝΤΑ ΜΑΖΙ ΤΟΥ και μαζί με τον γιο μας.
Τον ίδιο το Θεό  
(Μπλε)
Νο3 Τραγούδι
Θα συνεχίσω με το τραγούδι που μας ξυπνά κάθε πρωί, επιλογή του άντρα μου, αλλά μου αρέσει και εμένα η μουσική του.
Warriors of the World
(Manowar)
Νο4 Τραγούδι
Συνεχίζω με ένα τραγούδι που μου αρέσει επίσης πάρα πολύ και το θεωρώ πολύ ερωτικό.
Ι don’t wanna miss a thing
 (Aerosmith)
Νο5 Τραγούδι
Θα σας τρελάνω με την επιλογή μου αυτή, αλλά τι να κάνω; Κάθε μέρα ακούω από τον μικρό μου να τραγουδά «Ντου ντου» και να χορεύει, η ερμηνεία της αντίδρασης του αυτής είναι ότι ζητά να βάλουμε το συγκεκριμένο τραγούδι και να χορέψουμε, μέχρι τελικής πτώσης, καθώς μετά από αυτό συνεχίζουν οι μουσικές του επιλογές να διαδέχονται η μια την άλλη.
Ακαντού
(Ζουζόυνια)

Αυτά ήταν λίγα από τα πολλά τραγούδια που μου αρέσουν. Οι περισσότεροι – περισσότερες έχετε παίξει το παιχνίδι. Λοιπόν δίνω την σκυτάλη να συνεχίζουν αυτοί που δεν έπαιξαν.

Πολλά φιλιά.
Καλό απόγευμα!!!
Blog Widget by LinkWithin

9 σχόλια:

  1. Καλορίζικο το βραβειάκι σου.Από όλα έχει ο μπαξές βλέπω. Καλό Σαββατοκύριακο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλησπέρα συγχαρητήρια για το βραβειάκι!Πολύ ωραία τα τραγούδια για κάθε περίσταση!Το τελευταίο το τραγουδάει και η κόρη μου συνέχεια!!!Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλό μήνα! Ενδιαφέρουσες και ξεχωριστές οι μουσικές σου επιλογές, τα περισσότερα από αυτά που έβαλες είναι και μέσα στα δικά μου ακούσματα!
    Συμφωνώ ότι το πέντε είναι πολύ λίγο, σίγουρα ο καθένας έχει τουλάχιστον 15! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλησπέραααα!!!! Συγχαρητήρια!!!!! Λατρεύω το 4....
    Πολλά φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. !!!!!!!!!!!!!!!μπραβο!!!!!!!!!ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΕΣ ΟΙ ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΣΟΥ!!!!!!!! και εις ανώτερα!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλορίζικο το βραβειάκι! Ακούσαμε και τις μουσικές σου!
    Καλό Σαβ/κο !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλημέρα Έλενα και καλή εβδομάδα!!
    Ωραίες επιλογές όλες, με μια ιδιαίτερη προτίμηση στην τελευταία!!
    Είδες όταν κάνεις παιδάκι τι παθαίνεις;;; Μαθαίνεις οοοόλα τα παιδικά τραγουδάκια και σ' αρέσουν κιόλας!
    Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Γεια σας, καθυστέρησα να σας απαντήσω στα σχόλια, καθώς μεταφέρουμε πράγματα στο καινούριο σπίτι μας, έχουμε μεταφέρει της κουζίνας και κάποια άλλα, και σας γράφω από εκεί, μαγεύοντας ταυτόχρονα. Τέλος με τους μάστορες, επιτέλους. Είχαμε αρκετή κούραση αυτές τις ημέρες, αλλά και μεγάλη χαρά, καθώς βλέπουμε ότι η ανακαίνιση τελείωσε και επιτέλους μέχρι το επόμενο Σαββατοκύριακο θα μένουμε στο ανακαινισμένο σπίτι μας.

    Ευχαριστώ πολύ για τα σχόλια σας
    Κατερινάκι,
    Ελένη,
    The Dark Chef,
    Ελένη,
    Τόνια,
    Βέρα και
    Ερμιόνη.

    Χάρηκα που σας άρεσαν κάποιες ή όλες από τις μουσικές επιλογές μου.

    Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή